גדר אלומיניום מעוצבת

בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט אנשים אשר בוחרים לשדרג את חלל הבית שלכם יחד עם גדר אלומיניום מעוצבת, בניה באלומיניום בעשורים האחרונים הפכה לפופולריות ואנו רואים לא מעט משקי בית בישראל וברחבי העולם אשר מאמצים את גדרות האלומיניום לחלל שלהם. בניית גדר אלומיניום היא מלאכה אשר צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע מיומן ונחשבת לבחירה איכותית, עמידה ואף גם נוחה מבחינת עלויות ביחס לשחקניות אחרות בשוק. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בדיוק לשם כך הום פור לייף נמצאים פה בשבילכם.

אנו בחברת הום פור לייף מתמחים בבניית גדרות אלומיניום על פי מפרט טכני ודרישה. חומרי הגלם המשמשים אותנו הם הטובים ביותר תוך כדי בחירת החומר בהליך הרכישה מהמחסנים השונים. כדי שסטנדרט הבנייה ועמידות הגדר יישארו לזמן רב ויאריכו ימים לשנים רבות מסיום עבודותינו בביתכם.

למה כדאי להתקין גדר אלומיניום מעוצבת לבית?

אנו מאמינים שאין תחליף שני לרושם ראשוני, שער כניסה לבית הוא הרושם הראשוני אשר אתם נותנים לכל אדם שמגיע לבקר אתכם או איש שעובר בשכונה. דרך שער כניסה לבית נוכל להסיק האם מדובר במשפחה שאכפת לה מאיכות החיים שלה, דואגת להישאר תמיד בקדמת הטכנולוגיה כמו כן יודעת דבר אחד או שניים על עיצוב. יש מגוון רחב של שערי כניסה אפשריים העשויים אלומיניום: שערי כניסה ידניים(רגילים), שערי כניסה חשמליים, שערים אוטומטיים, שערים בעל מספר כנפיים בהתאמה, שערים נגררים ועוד. 

מהן העלויות של גדר אלומיניום מעוצבת?

לא מעט אנשים תוהים מהי העלות של גדר אלומיניום ומאמינים כי מלאכה שכזו תעלה לא מעט כסף, הרשו לנו לנפץ לכם מיתוס קטן ולספר לכם שגדרות אלומיניום כבר מזמן הפכו למוצר צריכה בסיסי במחירים נוחים במיוחד. גדרות אלומיניום מצטיירים בתור אובייקטים יוקרתיים, מודרניים, עמידים ואף יעילים כל אלו גורמים לנו לתהות אודות המחיר שלהם. יחד עם זאת אם אנחנו נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי מחיר גדר אלומיניום יהיה ברוב המקרים זול משמעותית ממחיר של מתכות אחרות, אלומיניום הינה מתכת קלה וההתקנה שלה הינה התקנה יחסית פשוטה הרבה יותר משל חברותיה בתחום מה שהופך את המחיר לזול ונגיש הרבה יותר.

מה הם היתרונות בגדר אלומיניום?

גדרות מאלומיניום מהוות תחליף טוב בהרבה לגדרות מברזל, שכן הן אינן מתבלות, נסדקות, נשברות ומתמלאות בחלודה עם הזמן. כמו כן, הן אינן זקוקות לצביעה או לתחזוקה כלשהי ונהנות ממראה יוקרתי לאורך זמן. הגדרות המיוצרות במפעל הן גדרות דו-צדדיות, כאשר לכל צד גוון שונה. הגדרות נשלפות ומודולריות וקלות להרכבה, ניתן גם לקבל את הגדרות עם שלבים מזכוכית. הגדרות מיושמות גם כדלתות פשפש ושערי חניה. סגנונות גדר אלומיניום הן כיד הדימיון וניתן לבנות ממגוון עיצובים ותכנון מוקדם.

גדר אלומיניום לא רק מספקת לנו נראות יוקרתית ואיכותית לחלל הבית וסביבת הבית שלנו אלא טומנת בחובה לא מעט יתרונות אשר הפכו אותה כבר מזמן לבחירתם הטבעית של מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ. בין היתרונות הטמונים אנו רואים:

·      פרטיות – בנוסף לעיצוביות הגבוהה של גדרות האלומיניום אנו רואים כי אחד מן האלמנטים אשר מאפיינים גדרות אלו הם היכולת לספק לנו "פרטיות" ומעט בידוד מן העולם שבחוץ, גדר פרטית עוזרת לשמור על חלל הבית ולאטום אותו מן החלל החיצוני ומספקת עבורכם פרטיות מלאה.

·      שומר על צורתו הטבעית – אלומיניום נחשב למתכת איכותית במיוחד ואחד מן היתרונות שלו הוא היכולת לשמור על צורתו הטבעית ולא לאבד ממנה מה שהופך אותו לעמיד וחסין מפני נזקי מזג האוויר. כמו כן מדובר בחומר חזק במיוחד אשר גם במקרה של מכה יצליח לשמור על צורתו וקיים סיכוי קטן שינזק.

·      ויזואליות – גדר אלומיניום משדר נראות יוקרתית ומודרנית ולדעת לא מעט מעצבי פנים מצליח לקדם אלפי בתים אל קדמת עולם העיצוב. ניתן למצוא מגוון רחב של גדרות אלומיניום בצבעים שונים לצד גימורים משתנים, כמו כן יחד עם בעל מקצוע ניתן לעצב בהתאמה אישית את גדר האלומיניום שלנו.

·      תחזוקה נמוכה – אחד מן היתרונות המובילים של גדר אלומיניום מעוצבת היא דווקא התחזוקה. אלומיניום אינו דורש תחזוקה רצינית ודורש תחזוקה מינימלית אם בכלל, החומר נחשב לאחד החומרים העמידים ביותר בטבע עומד אל מול שמש חזקה, גשם, רוחות ומצליח לעמוד איתן אל מול כל נזקי מזג האוויר. כמו כן הצבע של האלומיניום אינו דוהה ונשאר לאורך זמן זהה.

·      עלות התקנה לא יקרה – אם אנו נסתכל על מתכות אחרות אנו נגלה כי מתכת האלומיניום נחשבת הזולה מבין המתכות, כמו כן ההתקנה של מתכת זו הינה קלה יותר והופכת את המלאכה לזולה, נגישה ומהירה הרבה יותר.

מהי החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון?

בניית והתקנת גדר אלומיניום מעוצבת היא מלאכה לא קלה במיוחד, אנו מניחים שיצא לכם לדבר עם לא מעט בעלי מקצוע ולשמוע את ההצעות השונות. אנו מאמינים כי אחד הדברים החשובים ביותר בהתקנת גדר אלומיניום מעוצבת זה בעל המקצוע איתו אתם עובדים. כאשר אנחנו עובדים עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין אנחנו יכולים לדעת כי ישנה תמורה מלאה לכסף שלנו, כמו כן נוכל להימנע ממצבים בהם אנו מפסידים לא מעט כסף, משאבים וזמן כתוצאה מעבודה לא מקצועית.

איך לבחור בעל מקצוע לשם בניית גדר אלומיניום מעוצבת?

בחירת בעל מקצוע לשם בניית גדר אלומיניום מעוצבת יכולה לעיתים להיות מעט מתישה, מומחי האלומיניום של הום פור לייף החליטו לעשות לכם מעט סדר וריכזו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר לשם ביצוע המלאכה:

·      ניסיון ומוניטין – אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת בעל מקצוע הם הניסיון והמוניטין של אותו בעל מקצוע. הניסיון והמוניטין יעידו לא מעט על איכות העבודה ועל הדרך בה בעל המקצוע מתמודד עם אתגרים שונים אותם הוא חווה במסגרת המלאכה, כמו כן בעל מקצוע בעל ניסיון יצליח לבצע את המלאכה בצורה מהירה ואיכותית.

·      התמחות עיקרית באלומיניום – כיום ניתן למצוא לא מעט נותני שירות אשר מספקים בנייה יחד עם אלומיניום כעבודה צדדית ולא כהתמחות עיקרית, אנו מאמינים כי בעל מקצוע צריך להגיע עם אהבה וזיקה לעולמות האלומיניום – לכן בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים מתמחה באלומיניום וזוהי עיקר עבודתו.

·      אינטואיציה ותחושת בטן – בסופו של יום אנחנו מכניסים בעל מקצוע אלינו לבית, אף אחד לא רוצה להכניס בעל מקצוע שהוא מרגיש איתו מעט לא בנוח. אנו מציעים לכם להזמין לראשונה לשיחת אפיון של הנכס ושל הצרכים שלכם ולהכיר את האדם איתו תעבדו, שיחה של כמה דקות תצליח להעביר לכם לא מעט על מי שנמצא מולכם.

·      תיק עבודות – מעבר ליכולות הפונקציונאליות, הבטיחותיות והעמידות של האלומיניום ניתן להגיד גם כי מדובר לדעת רבים במתכת היפה ביותר ללא מעט מלאכות. בקשו לראות תיקי עבודות והתקנות קודמות אותם עשה אותו בעל מקצוע כך תוכלו לקבל אינדיקציה לנראות, איכות וסוג החומרים איתם הוא עובד.

מדוע מומלץ לבחור בהום פור לייף?

עולם האלומיניום נחשב לאחד העולמות המגוונים והגדולים ביותר אשר לעיתים לא ממש קשה ללכת לאיבוד בתוכו, חברת הום פור לייף מתמחה באלומיניום על כל סוגיו ומספקת לחוג לקוחותיה מעטפת מלאה בכל הקשור לבניית והתקנת גדרות אלומיניום. כל העבודות אשר נעשות על ידי הום פור לייף נעשות יחד עם אפיון ותכנון מלא לצד בחינת דרישות הלקוחות ועבודה עם חומרי הגלם המובילים והאיכותיים ביותר במשק.

הום פור לייף חרטה לה לדגל עבודה יחד עם סטנדרט בנייה גבוה ושירותיות ללא פשרות ועובדת ללא לאות על מנת להגשים את חלומותיהם של אלפי משקי בית בישראל, אנו מזמינים אתכם להצטרף אל מאות לקוחות שכבר בחרו נכון ולעבוד יחד איתנו על הגדר המעוצבת הבאה שלכם – בחירה נכונה היא בחירה בהום פור לייף