בניית דקים מעץ

בניית דקים מעץ הפכה בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי אצל מאות אלפי משקי בית בישראל ובעולם, יש ביכולתם של דקים מעץ לקחת את חלל החצר, המרפסת והבית שלנו ולשדרג אותם אלפי מונים תוך כדי שאתם לא מתפשרים על עיצוביות, פונקציונאליות ובטיחות. בניית דקים מעץ מהווה בחירתם הטבעית של לא מעט אנשים וטומנת בחובה לא מעט יתרונות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של הום פור לייף פה על מנת לענות לכם על כל השאלות!

אנו בחברת הום פור לייף מתמחים בבניית משטחי דק על פי מפרט טכני ודרישה. חומרי הגלם המשמשים אותנו הם הטובים ביותר תוך כדי בחירת החומר בהליך הרכישה מהמחסנים השונים. כדי שסטנדרט הבנייה ועמידות הדק יישארו לזמן רב ויאריכו ימים לשנים רבות מסיום עבודותינו בביתכם. בניית הדק משווה לכל חצר מראה חמים ותחושת קירבה לטבע, גם בתוך העיר.
 
אנו בונים משטחי דק בגינה ובחצר, במרפסת וסביב בריכות שחייה. בבניית דק על אדמה, אנו חופרים יסודות, יציקות בטון לבסיסי הרגליים התומכות, חפירה ופילוס וכו'. בניית תשתית חזקה ואיכותית, מבטיחה את יציבות הדק ועמידותו לשנים רבות.
 

מה חשוב לדעת על בניית דק מעץ?

במצב משק המים בישראל, בוחרים אנשים לייבש חלקי גינה ולבנות משטח דק המחפה את הקרקע ויוצר פינת ישיבה ומשחק חדשות בחצר הבית. 
קיימים סוגי עץ שונים המשמשים לבניית משטח הדק
הנפוצים שבהם הם עץ האורן, עץ קרוליינה, עץ איפאה, במבוק 
עץ האורן והקרוליינה נפוצים יותר, עקב מחירם הזול משמעותית מעץ האיפאה או הבמבוק.
 
בניית דק על שטח מרוצף או מבוטן, שונה מבנייה על אדמה.
בבניית דק על אדמה, יש לחפור בורות לתמיכות התשתית, קורות התמיכה טבולות בזפת, ומילוי בטון בבורות שנחפרו על מנת להוות בסיס איתן לתשתית הדק ולשמרו לאורך שנים.

אילו דקים ניתן למצוא היום?

האקלים בו אנו חיים הפך את הדקים לחלק בלתי נפרד מן חיי היום-יום שלנו, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דקים החל מדקים העשויים מחומרים טבעיים ועד לדקים תעשייתיים אשר ניתן למצוא בהם גם תהליכי מחזור שונים של עצים. בין העצים המובילים ביותר כיום בישראל ניתן למצוא את עצי האורן, עץ איפאה ועץ טיק. החלטנו לעשות לכם מעט סדר:

·      דק העשוי מעץ טיק – עץ טיק נחשב לאחד העצים הפופולריים והשכיחים ביותר באקלים הישראלי אשר יש ביכולתו לתת לכל חלל מראה יוקרתי, מודרני ולא מתפשר. עץ הטיק מכיל בתוכו לא מעט תכונות אשר נותנות לו חוזק, ברק ואף הגנה ועמידות מפני פגעי מזג האוויר.

·      דק מעץ אורן – דק זה נחשב לאחד הדקים האהובים ביותר בישראל ובעולם ומשמש למגוון רחב של מטרות, העץ מתאים בצורה מושלמת לאקלים הישראלים, בעל מראה מרשים ואיכותי. עץ זה נחשב עץ רך ולעיתים עם הזמן הוא נוטה לאבד מעט מן הברק שלו ולכן יש צורך לעיתים בתחזוקה.

·      דק מעץ איפאה – איפאה נחשב לעץ קשה יותר מן האורן והינו עץ בעל צפיפות סיבים גבוהה אשר מעניקה לו לא מעט יתרונות החל מעמידה אל מול מזיקים ונזקי מזג האוויר.

האם ניתן לבנות דקים מעץ בעצמנו?

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים בחייכם שיש לכם ידי זהב, כל מה שאתם נוגעים בו מצליח ונועדתם להיות אנשי מלאכה. לא מעט אנשים תוהים האם כדאי להם לבנות דקים מעץ לבדם וללא בעל מקצוע על מנת לחסוך בעלויות וליהנות מהרפתקה נחמדה. הלכה למעשה ניתן לבנות דקים מעץ וללא שום בעל מקצוע יחד עם זאת מניסיוננו כביר השנים אנו ממליצים לא להיכנס להרפתקה זו ולעבוד אל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום.

במרוצת השנים אנו בהום פור לייף פגשנו לא מעט אשים אשר בחרו לבנות דקים בעצמם וללא שום ליווי של בעל מקצוע, אותם אנשים מצאו את עצמם מפסידים לא מעט כסף, משאבים וזמן לשם התקנת הדק ותחזוק נכון שלנו. אנו מאמינים כי בניית דקים מעץ היא מלאכה אשר צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום ובעל ניסיון, בחירה בבעל מקצוע תוכל למנוע לא מעט עוגמות נפש.

האם ניתן למצוא דקים אשר ידידותיים לסביבה?

אנשים רבים תוהים לעצמם האם ניתן למצוא דקים אשר מצליחים להיות ידידותיים לסביבה באותה נשימה, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דקים העשויים מעץ ו/או דמוי עץ אשר עוברים תהליך מחזורי אשר "מכשיר" אותם לעבודה שוב. אותם דקים הינם ידידותיים לסביבה מאחר והם נעשים בתהליכי מחזור לצד טכנולוגיות חדשניות.

מהי החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין?

כיום ניתן למצוא לא מעט בעלי מקצוע ו/או אנשים ללא ניסיון מקצועי כביר אשר מציעים שירותי התקנת ובניית דקים מעץ, אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי התקנת דקים מעץ היא מלאכה לא קלה במיוחד אשר דורשת עין מיומנת ויד מקצועית. לכן, כאשר אנו נרצה לבנות דקים מעץ בבית אין מן הנמנע שנצטרך לעבוד עם בעל מקצוע אשר יוכל להניח את דעתו בנוגע לחלל בו אנו רוצים להתקין את העץ, לאפיין את החלל בצורה נכונה ולבחור יחד איתנו את העץ המתאים ביותר עבורנו. עבודה עם בעל מקצוע ללא ניסיון ומוניטין ו/או ניסיון להתקנה עצמית יכול להוביל לבזבוז של לא מעט זמן וכסף – מנעו זאת מעכשיו.

כיצד לבחור בעל מקצוע לשם בניית דק מעץ?

החלטתם שאתם רוצים לבנות דק מעץ בחצר הבית שלכם, אנחנו לגמרי מבינים אתכם וגם אנחנו חושבים שהגיע הזמן שלכם לשדרג את החצר אלפי מונים קדימה הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. מצאתם את עצמכם בימים האחרונים מחפשים אחר בעל מקצוע ואף דיברתם עם לא מעט מהם אך יחד עם זאת אתם מרגישים מעט מבולבלים. אנשי המקצוע של הום פור לייף ריכזו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם:

·      בדקו את הניסיון והמוניטין של בעל המקצוע – אחד הדברים החשובים ביותר ברגע שאנחנו מתחילים לעבוד עם בעל מקצוע אין זה משנה מאיזה תחום הוא המגיע הוא הניסיון של אותו בעל מקצוע לצד המוניטין שלו. הניסיון של בעל המקצוע יספר לנו לא מעט על המלאכות אותן הוא ביצע, על איך הוא מגיב לשינויים ובאיזה דרך הוא מאפיין את החלל הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בטיחותית. כמו כן, המוניטין אותו הוא צבר במרוצת השנים יספר לנו לא מעט אודות טיב השירות שלו ואיכות העבודה.

·      מתמחה בעולם הדקים – כולנו נסכים שאנחנו רוצים את הטוב ביותר עבורנו, לכן כאשר אנחנו מחפשים אחר בעל מקצוע אין מן הנמנע שנחפש אחר בעל מקצוע המתמחה בעולם הדקים. אם נרד לעובי הקורה נגלה כי מדובר בעולם שלם ומגוון המכיל בתוכו אין ספור סוגים של דקים מעץ מלא וטבעי לצד דקים פולימריים. אנו נחפש בעל מקצוע אשר יאפיין יחד איתנו את הצרכים שלנו ויכוון אותנו אל הדק הטוב ביותר עבורנו.

·      אחריות – בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין יודע כי טיב ואיכות העבודה שלו הינה ברמה גבוהה לכן העבודה תגיע גם עם אחריות מקצועית. בדקו כי אותו בעל מקצוע נותן לכם אחריות מקצועית ובדקו מה היא בדיוק מכסה.

·      המלצות – דרך המלצות תוכלו לקבל לא מעט מידע אודות בעל המקצוע איתו אתם עובדים, את ההמלצות תוכלו לקבל ברשתות חברתיות, ממנועי החיפוש ואף מחברים וקולגות לעבודה.

·      אין יותר טוב ממראה עיניים – מראה עיניים הוא אחד הדברים החשובים ביותר, לא מעט אנשים חושבים שזו "חוצפה" אך אנו רואים בזה משהו הכרחי – אנו ממליצים לכם לבקש מבעל המקצוע לשלוח מספר עבודות אותן הוא עשה, כך תוכלו לראות את טיב ואיכות העבודה לצד רמות הגימור המשתנות.

מה הן העלויות של בניית דק מעץ?

אחת השאלות האהובות עלינו נוגעת דווקא לעניין המחיר, יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על מחיר של בניית דק מעץ אנו מדברים על נושא מאוד כללי אשר קשה מאוד לתמחר אותו מבלי לאפיין את הצרכים של הלקוח עד לכדי הפרטים הקטנים ביותר. העלות של בניית דק מעץ מושפעת ממגוון רחב של פרמטרים, ביניהם אנו יכולים לראות:

·      הניסיון של בעל המקצוע – הניסיון והמוניטין של בעל המקצוע איתו תעבדו ישפיע לא מעט על המחיר של הבנייה, אך יחד עם זאת תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאיכות העבודה תהיה ללא שום פשרות.

·      סוג המשטח עליו נבנה את הדק – המחיר יושפע גם מסוג המבנה עליו אנו נרצה לבנות את הדק

·      סוג העץ – ישנם לא מעט סוגים של עצים לצד דקים שונים ומשתנים, איכות העץ ו/או סוג העץ ישפיעו גם הם בצורה ישירה על המחיר אותו אתם תשלמו.

·      גודל והיקף – גודל והיקף המשטח בו אנו נבנה את הדק מעץ ישפיע גם הוא על העלות הסופית של הבנייה.

מדוע מומלץ לבחור בחברת הום פור לייף?

בניית דקים מעץ היא מלאכה אשר צריכה להיעשות על ידי בעלי מקצוע המתמחים וחיים את התחום, הום פור לייף הינה אחת מן החברות המובילות במשק בכל הקשור לבניית דקים מעץ אשר חיה, נושמת ופועלת ללא לאות על מנת להישאר בקדמת הבמה בעולמות הדקים. חברת הום פור לייף מספקת לקהל לקוחותיה מעטפת מלאה מא-ת בכל הקשור לעבודות עץ ואלומיניום כאשר כל העבודות נעשות יחד עם אפיון מלא ומותאם אישית ועם חומרי הגלם המובילים ביותר במשק.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו וליהנות מסטנדרט בנייה גבוה במיוחד תחת קורת גג אחת – זה הזמן לבחור נכון, זה הזמן לבחור הום פור לייף.